Przetworniki Momentu Typu Rotacyjnego
Te przetworniki zostały zaprojektowane tak, aby mierzyć wyjściowy moment obrotowy z wałów obrotowych, szczególnie z napędzanych momentem obrotowym elektronarzędzi, włącznie z kluczami pulsacyjnymi.
Przetworniki typu rotacyjnego z kalibracją SI
Wydajność | Numer części | Kwadrat napędowy | Maksymalne obroty na minutę* | Wymiary(mm) | |||||||
cal | Ciągłe | Przerywane | A | B | C | D | E | F | G | ||
5 N.m | 50708.xxx | 1/4 m/f Hex | 5000 | 11000 | 116 | 30 | 68 | 56 | 13 | 39 | 25.5 |
20 N.m | 50709.xxx | 1/4 m/f Hex | 5000 | 11000 | 116 | 30 | 68 | 56 | 13 | 39 | 25.5 |
20 N.m | 50710.xxx | 1/4 m/f | 5000 | 11000 | 71.5 | 30 | 71.5 | 56 | 13 | 6 | - |
75 N.m | 50711.xxx | 3/8 m/f | 5000 | 11000 | 77 | 30 | 74 | 56 | 15 | 8 | - |
200 N.m | 50712.xxx | 1/2 m/f | 2500 | 7600 | 87 | 42 | 82.5 | 58 | 21 | 12 | - |
250 N.m | 50713.xxx | 3/4 m/f | 2000 | 5000 | 106 | 52 | 93.5 | 60 | 26 | 21 | - |
500 N.m | 50714.xxx | 3/4 m/f | 2000 | 5000 | 106 | 52 | 93.5 | 60 | 26 | 21 | - |
1500 N.m | 50715.xxx | 1 m/f | 1000 | 4400 | 125 | 63 | 104 | 64.5 | 31.5 | 29 | - |
Przetworniki typu rotacyjnego z kalibracją w jednostkach imperialnych
Wydajność | Numer części | Kwadrat napędowy | Maksymalne obroty na minutę* | Wymiary(mm) | |||||||
cal | Ciągłe | Przerywane | A | B | C | D | E | F | G | ||
50 lbf.in | 50717.xxx | 1/4 m/f Hex | 5000 | 11000 | 116 | 30 | 68 | 56 | 13 | 39 | 25.5 |
15 lbf.ft | 50718.xxx | 1/4 m/f Hex | 5000 | 11000 | 116 | 30 | 68 | 56 | 13 | 39 | 25.5 |
15 lbf.ft | 50719.xxx | 1/4 m/f | 5000 | 11000 | 71.5 | 30 | 71.5 | 56 | 13 | 6 | - |
50 lbf.ft | 50720.xxx | 3/8 m/f | 5000 | 11000 | 77 | 30 | 74 | 56 | 15 | 8 | - |
150 lbf.ft | 50721.xxx | 1/2 m/f | 2500 | 7600 | 87 | 42 | 82.5 | 58 | 21 | 12 | - |
200 lbf.ft | 50722.xxx | 3/4 m/f | 2000 | 5000 | 106 | 52 | 93.5 | 60 | 26 | 21 | - |
300 lbf.ft | 50723.xxx | 3/4 m/f | 2000 | 5000 | 106 | 52 | 93.5 | 60 | 26 | 21 | - |
1000 lbf.ft | 50724.xxx | 1 m/f | 1000 | 4400 | 125 | 63 | 104 | 64.5 | 31.5 | 29 | - |
* obroty ciągłe to obroty, które wykorzystują 100% przy danej prędkości w dowolną stronę, obroty przerywane to użycie 10% czasu przy danej prędkości |